Paino tänään 74,2 kg.

Aamulla ilahduin painosta ja ajattelin, että ilta paastot ovat todella kannattaneet. Parin tunnin perästä alkoivat kuukautiset ja silloin minulla alskee paino aina muutenkin. En tiedä kummasta nyt on kyse. Niin tai näin, olen kuitenkin tuloksesta iloinen. Toivo kolmosen näkemisestä elää.

Olen nyt kahtena päivänä onnistunut olemaan illan syömättä. Eilistä iltaa hieman pelkäsin, kun mies oli poissa ja silloin varsinkin homma on karannut joskus totaalisesti käsistä. Syöminen on ollut olevinaan palkinto siitä, että olen selvinnyt illan muksujen kanssa yksin. No olin päättänyt olla syömättä illalla. Olin varannut itselleni paljon mielekästä tekemistä. Kahdeksalta kävin piirtämässä hymiön. Ja aina kun teki herkkuja mieli join ison tuopillisen vettä. Ajattelin myös maanantain tukiryhmääni.

Himotuksina kaupassa teki mieli pientä maraboun suklaalevyä ja illalla teki mieli kaakaota. Pääsin kummastakin himosta yli tahdon voimalla. Eihän ne himotus hetket oikeasti pitkään kestä, kun vaan malttaa olla antamatta periksi ja tekee sitä muuta mielekästä tekemistä. Uskon siihenkin, että kerta kerralta himotus käy heikommaksi kun sille systemaatisesti sanoo EI. Mielekäs muu tekeminen on kyllä tärkeää, että saa aivot irti ruuasta ja keskittyy muuhun.

Lauantaina luvassa kahdenkeskitelyä miehen kanssa. Todennäköisesti ravintola ilta. Aion nauttia JA pysyä kohtuudessa.