Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka sitoutuvat julkiseen laihdutusprojektiin ja sitten eivät saa tuloksia aikaan. Eikö julkisuus pakota saamaan aikaan tuloksia? Kuinka ne kehtaavat olla laihtumatta kun puoli maailmaa kyttää tuloksia? No nyt tiedän; vanhat tavat, muu elämä. Kyllä sitä kehtaa.

Tämän aamun painosta ei ole hajuakaan. Tänään ja eilen ja koko tämän viikon ajan meillä on vieraita kylässä, joten en voi toteuttaa neuroosiani aamu pissan jälkeen juosta alasti huoneiston läpi vierashuoneeseen vaa'alle. Viimeksi kun punnitsin oli painoa 75,1kg.

Viime viikko oli kyllä todella rankka. Ehdin käydä maanantaina kuntosalilla ja tiistaina ratsastamassa mutta kaikki muut illat olin kodin vankina vahtimassa lapsosiani, paitsi torstain, jonka olin työkeikalla. En saanut paikalle muksujen isää, enkä normaalia lastenvahtijoukkoani. Harkinassa onkin tutustuminen erilaisiin lastenvahtipalveluihin. Mieluiten ottaisin yhden ja saman hekilön hoitamaan. Se olisi kaikille osapuolille varmasti helpointa.

Tällä viikolla olen käynyt maanantaina kuntosalilla, tiistaina ratsastamasaa. Tälle päivälle on luvasssa siivousta. Torstaina on työkeikka. Perjantaina spinning. Haaveilen pitkistä sauvakävelylenkeistä sekä lauantaille että sunnuntaille. Eräs henkilö on mielestäni ne minulle velkaa big time.