Paino tänään 73,7kg. Eilen samassa. Pitkästä aikaa alle 74 kg. Hyvä.

Ja sitten iskee itsesabotaasi. Jokin henkinen este, joka yrittää estää minua onnistumasta. Join eilen kupin kaakaota, sain pysäytettyä sabotaasin siihen. Tänään olen jounut jo kaksi mukia kaakaota. Kolmatta tekee mieli ja mietin, pitäisikö pitää perjantain kunniaksi spinnigtunnin jälkeen karkkipäivä.

En ole syönyt karkkia piiiiitkään aikaan. Joten ei siis ole mitään syytä aloittaa nytkään. Eikä juoda kolmatta mukia kaakaota. Minä ansaitsen laihtua. Minä haluan laihtua. Minä haluan sen salaattilingon, jonka olen luvannut itselleni kun paino on 73,5 kg. Toivottavasti jo ensi viikolla. Muistuttaisin vielä itsesabotaasi peikolle, että maanantaina on tukiryhmän viestikokous. Mene pois peikko, en tarvitse sinua.

Kylläpä helpotti kirjoittaa. Muistaakseni Dr Philin laihdutus oppaassa puhutaan jotain tästä itsesabotaasista. Täytynee kaivaa opus illalla esille ja hieman selailla.

Nyt on muuten tasan neljä kiloa matkaa BMI 25:teen eli "normaali" painoon. Neljä kiloa, toiveikkaasti kahdeksan viikkoa, pessimistisesti neljä kuukautta. Mutta hei, matkalla ollaan, alaspäin tullaan ja se on pääasia :))